Bransoletki lilou.

sobota, 20 grudnia 2014 2 komentarze


Jest to ostatnio dość rozreklamowana marka. W każdej gazecie jest reklama lub wypowiedź gwiazdy o tym jak piękne są bransoletki lilou.
Jednakże nie zwracając uwagi na reklamy! hmm... moim zdaniem są bardzo słodkie i plusem jest to, że można coś tam sobie napisać ważnego.
Właśnie otworzyli w moim mieście salon lilou. Byłam tam raz, ale miałam dosłownie sekundę i tylko luknełam dla rozeznania terenu :)
Wybieram się tam w niedługo i jak myślicie? Która wybrać? Macie takie cacko? ;)



 Pozdrawiam Carrie.


2 komentarze:

  • Alizanna pisze...

    mam kilka bransoletek z lilou i polecam, są proste ale bardzo efektowne :) ostatnio zaopatrzyłam się w zawieszkę z kokardką takie jak jest na ostatnim zdjęciu i bardzo ją lubię, pozdrawiam Z. :)

Prześlij komentarz

 

©Copyright 2011 Carriebeauty | TNB