Święta, święta i po...

wtorek, 30 grudnia 2014 0 komentarze
Cześć kochani!

Święta udały się znakomicie. Wigilia z mężem i jego rodziną. Pierwszy i drugi dzień świąt u mnie i z moją familią. Było wesoło, rodzinnie i miło.

Od mojego męża dostałam wymarzony perfum : Carolina Herrera VIP Rose 2012.



Zachwycił mnie już bardzo dawno, ale czekałam z zakupem ( wiedziałam, że go kiedyś dostanę ;P )

Dla mnie pachnie przecudnie, kobieco, zmysłowo, uwodzicielsko, a zarazem przytulnie.
Nuty zapachowe to:  
nuta głowy: różowy szampan.
nuta serca: kwiat brzoskwini.
nuta bazy: nuty drzewne.


Bardzo ciekawy jest szampan tak rzadko wykorzystywany przy produkcji perfum.
Na mojej skórze perfumy utrzymują się dosyć słabo, ale ten czuć jeszcze wieczorem, na ciuchach ( kurtce)
jest wyczuwalny dużo dłużej.
No i oczywiście flakon. Prześliczny, różowy ze złotymi akcentami. Ładnie wygląda, a to przecież też bardzo ważne ;)



Cena: 299/ 50 ml

A jakie są wasze ulubione perfumy?:)


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

©Copyright 2011 Carriebeauty | TNB